miércoles, 7 de abril de 2010

RODELLAR




Aste santua Rodellarren pasa dugu ambiente ezin hobearekin.
Lehenengo egunean, Alquezarren eskalatu genuen, Azpeitiko eskalatzaile kuadrila elkartu ginen bertan.
Eguraldi eta ambiente ona eduki genuen eta denak gustora ibili ginen.
Denak eskalatu zuten ondo, baina agian,azpimarragarriena Landerrek 7b+ bat flashean egin zuela da, ez bait naiz denak egindako bideetaz gogoratzen. Nik Namaste 8a+ kateatu nuen 2.pegean, naiz eta batzuk 8b dela esan didaten, ez dakit.

Hurrengo egunean Rodellarrera abiatu ginen eta bertan pasa genituen beste lau egunak.
Bertan lagun pilla bat zeuden,gutaz aparte;Antton,Asier,Xabi,Amaia... eta askoz jende gehiago,izen denak jartzen hasiz gero ez nuke bukatuko.

Kateatzeei dagokionez,Piña(Inaki) eta Xubanek 7a bat edo beste egin zituzten,eta Landerrek pequeño bravo 7c egin zuen 2.pegean. Prieto,Leire, Maite, Intxaki, Gorka(zarautz) eta beste denak ere ez ziren geldirik egon eta gustora ibili ziren, baina ez naiz denen kateatzeez gogoratzen.
Ni, Antton Zabalarekin elkartu nintzen, honek bi 8a+ kateatu zituen bidai honetan, Mal de amores eta Sierra de guarras eta nik Sierra de guarras 8a+ bistaz egin nuen.
Hurrengo egunean Mistral 8b+/C ? kateatu nuen. Esatekotan bide hau bi aldiz egin nuen, zeren kateatzen nindoala eta zailena pasata, reuniora sartzen hari nintzela presa bat apurtu zitzaidan eta berarekin batera erori egin nintzen! jode!
Beraz beste saiakera bat eman nion eta kateatzea lortu nuen! ona!
Azkenean hiru egunetan probatu dut bide hau eta udan ere probatua neukan eta nire ustetan Pata negra 8c baino dexente gogorragoa da, eta nire ustetan 8c da.
Orain berriro etxean gaude baina hurrengo astean agian berriro itzuliko gara!!!!
Egurre!!!!!!




//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Esta Semana Santa hemos estado en Rodellar,acompañado de buen ambiente.
El primer día escalamos en Alquézar donde nos juntamos la cuadrilla de Azpeitia e hizo un buen día.
La verdad es que todos escalaron bien, pero destacaría el 7b+ al flash de Lander, ya que no me acuerdo de todo lo que escalaron los demas. Por mi parte, yo hice Namaste 8a+ al segundo pegue aunque algunos me han dicho que es 8b, no lo sé.
Al día siguiente nos fuimos a Rodellar donde pasamos los siguientes cuatro días.
Ahí estaban un monton de nuestros amigos como; Antton,Asier,Xabi,Amaia... y muchos mas, si empezara a mencionar a todos no terminaría.
Respecto a los encadenamientos, Piña (Inaki) y Xuban se hicieron con un par de 7a y Lander encadeno Pequeño bravo 7c al segundo pegue. Prieto,Leire,Maite,Intxaki,Gorka(Zarautz) y todos los demas tampoco se quedaron atras pero no me acuerdo de los encadenes de todos.

Yo me junté con Antton Zabala, este se hizo con dos 8a+ en este viaje,Mal de amores y Sierra de guarras, y yo me hice con Sierra de guarras 8a+ a vista.
Al día siguiente conseguí encadenar Mistral 8b+/c?, a decir verdad la hice dos veces, porque
cuando estaba encadenando y en la última chapa donde ya no es duro, se me rompió una presa!
Joder!! Asi que le tuve que meter otro pegue y la encadene!! bien!!

Al final he probado esta vía durante tres días y tambien la había probado en verano y me parece que es bastante mas dura que la Pata negra 8c y en mi opinion es 8c.

Ahora estamos en casa de nuevo pero la semana que viene quizá iremos otra vez!!
Egurre!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario